A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

LABEL ALPHABETIKAL

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

DEKKE SIMUDUR UDUR

DEKKE SIMUDUR UDUR


Jalo ma boru, dekke simudur udur on
Angkup ni ulos si godang rambu on
Mudur-udur anak dohot boru dihamu
Hatop hamu nadilili ni andormu
Sai marrambui ma inang parsaulian dihamu
Marsianju anjuan ma hamu

°°°°
Borukku hasian, ingot ma akka poda on
Angkup ni tangiang na marlinangi
Haholongi ma inang hela nami on
Tikki sonang manang susa boru hasian
Marsiajar-ajaran ma dinahumurang di hamu
Sai ro ma tua i tu jolomu

Reff :
Bona ni hau toras parasaran ni satua
Burju ho marnatoras jala marnatua tua
Paserep ma roham tu Tuhan i si lehon dame i
Asa sai horas ho inang rap dohot helakki
Sahat saor matua

Ulang ke °°°° …

KLIK LAGU DAN LIRIK BATAK

KLIK VIDEO KLIP LAGU BATAK

KARAOKE LAGU BATAK

PENCARIAN LAGU DAN LIRIK BATAK

Custom Search

GRATIS...Dapatkan LAGU DAN LIRIK BATAK dengan memasukkan alamat email

Delivered by FeedBurner