A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

LABEL ALPHABETIKAL

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

MOLO MARGITAR AHU

MOLO MARGITAR AHU


Molo margitar au ito.
Bege ma soarana i.
Di gitar i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

Molo marende au ito.
Bege ma nang hata na i.
Di ende i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

Molo hubaen marlogu sada.
Ihuthon au marlogu dua.
Ai molo ho sai dilambung hu.
Salelengi tung sonang do.

Molo margitar au ito.
Bege ma soarana i.
Di gitar i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

Molo marende au ito.
Bege ma nang hata na i.
Di ende i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

Molo hubaen marlogu sada.
Ihuthon au marlogu dua.
Ai molo ho sai dilambung hu.
Salelengi tung sonang do.

Molo margitar au ito.
Bege ma soarana i.
Di gitar i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

Di gitar i do au ro.
Di si do au mandok tu ho.
Ue alusi au ito.

KLIK LAGU DAN LIRIK BATAK

KLIK VIDEO KLIP LAGU BATAK

KARAOKE LAGU BATAK

PENCARIAN LAGU DAN LIRIK BATAK

Custom Search

GRATIS...Dapatkan LAGU DAN LIRIK BATAK dengan memasukkan alamat email

Delivered by FeedBurner