A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

LABEL ALPHABETIKAL

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

AHA MA NATAU SI INGOTTONHU

AHA MA NATAU SI INGOTTONHU


aha ma natau si ingotonku
da sian ho ito dahasian
arian borngin sai tumatangis au
lao mamikkiri pangalahom
ido na mambahen au gabe mandele tu ho ito
molo songoni na ma ujung na
tumagonan ma hita marsirang
nang pe di dokkon ho holong roham tu au
ai dang tu aha i dahasian
anggo holong i ito ai dang be muba tu ho ito

Reff:
boasa dung saonari gabe muba
dungkon malala rohakki dibahen ho
sai hu rimang-rimangi di rohakku
tumagonan ma au dao sian ho
dang rokkap ni tondi naikkon marsirang hita nadua

KLIK LAGU DAN LIRIK BATAK

KLIK VIDEO KLIP LAGU BATAK



KARAOKE LAGU BATAK

PENCARIAN LAGU DAN LIRIK BATAK

Custom Search

GRATIS...Dapatkan LAGU DAN LIRIK BATAK dengan memasukkan alamat email

Delivered by FeedBurner