A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

LABEL ALPHABETIKAL

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

O Duma - Judika

O Duma - Judika


Di borngin i tarsunggul au ito.
Hu ingot ho haholongan.
So adong be ho dilambungki.
Masiho malungun au.

Holong na di rohangki tu ho.
Nunga lam bagas di pusu-pusukki.
Tung so ada be na asing ito.
Pangganti holong mi.

O duma, didia ho.
O duma, alusi au ito.
Hu ingot do ito hata na nidok mi.
Ho do ito, ho do na gabe rokkaphi.

Holong na di rohangki tu ho.
Nunga lam bagas di pusu-pusukki.
Tung so ada be na asing ito.
Pangganti holong mi.

O duma, didia ho.
O duma, alusi au ito.
Hu ingot do ito hata na nidok mi.
Ho do ito, ho do na gabe rokkaphi.

O duma, didia ho.
O duma, alusi au ito.
Hu ingot do ito hata na nidok mi.
Ho do ito, ho do na gabe rokkaphi.

KLIK LAGU DAN LIRIK BATAK

KLIK VIDEO KLIP LAGU BATAK


KARAOKE LAGU BATAK

PENCARIAN LAGU DAN LIRIK BATAK

Custom Search

GRATIS...Dapatkan LAGU DAN LIRIK BATAK dengan memasukkan alamat email

Delivered by FeedBurner