A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

LABEL ALPHABETIKAL

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U

ROKKAP NI NAPOGOS

ROKKAP NI NAPOGOS


Holong mi ma da ito na hu solsoli
holong mi ma da ito na hu tangisi
holong mi ma da ito
hansit di ho humhansitan doi di au
di au boruni naum pogos di huta
molo rokkap hu ho anak ni namora
boan ma au dao ito manang tu dia
burjumi ma na so tarlupahon au
di burju mi ma use ilu-ilu ku
burju mi mada ito
molo marokkap do napogos tu namora
dang mangalua pe taho nang pei sala
marsomba ujung tuna tua-tuata
molo tikkina hita manopoti sala

Reff:
sopanagamanki
tarsarma hubungan tai dalan na padaohon ho
asa dao …. asa dao..
dao siantar tu jakarta
disi soada na hutanda
aut na jonok songon parapat tu porsea
dapothonon hu ho papuas na di roha
pasombu sihol hita tu sigura-gura
di turuni sampurani marjanji hita
husipononku boan au mangalua
tu pakkat parlilitan manang tu sibolga
molo so boi au boanon mu mangalua
tung sora muli au tu anak ni namora

KLIK LAGU DAN LIRIK BATAK

KLIK VIDEO KLIP LAGU BATAK


KARAOKE LAGU BATAK

PENCARIAN LAGU DAN LIRIK BATAK

Custom Search

GRATIS...Dapatkan LAGU DAN LIRIK BATAK dengan memasukkan alamat email

Delivered by FeedBurner